- The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Details zum Objekt: The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:122529
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-11-25
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 235
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Information technology context in evidence-based approach at university
Ersteller:Pańkowska, Małgorzata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Ersteller:Lenart-Gansiniec, Regina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Ersteller:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Datum:[b.r.]
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Ersteller:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2023
Typ:artykuł
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. La societe de l'information et ses enjeux pour les entreprises
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Martin, Claude (1955- ). Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Kształtowanie tożsamości w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych
Ersteller:Garbuzik, Paweł
Datum:2019
Typ:artykuł