- The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Object's details: The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:122529
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2014-11-25
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 235
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Information technology context in evidence-based approach at university
Creator:Pańkowska, Małgorzata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Creator:Lenart-Gansiniec, Regina
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Creator:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Date:[b.r.]
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Creator:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2023
Type:artykuł
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. La societe de l'information et ses enjeux pour les entreprises
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Martin, Claude (1955- ). Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Kształtowanie tożsamości w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych
Creator:Garbuzik, Paweł
Date:2019
Type:artykuł