- The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Szczegóły obiektu: The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:122529
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-11-25
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 235
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Information technology context in evidence-based approach at university
Twórca:Pańkowska, Małgorzata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Twórca:Lenart-Gansiniec, Regina
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Twórca:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Data:[b.r.]
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Twórca:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2023
Typ:artykuł
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. La societe de l'information et ses enjeux pour les entreprises
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Martin, Claude (1955- ). Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Kształtowanie tożsamości w epoce nowoczesnych technologii informacyjnych
Twórca:Garbuzik, Paweł
Data:2019
Typ:artykuł