- Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
Details zum Objekt: Znaczenie dystansu psychicznego w procesie internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw – wyniki badań pilotażowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:420680
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-04-08
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 45
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Proces internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw - przegląd wyników badań
Ersteller:Nizielska, Aleksandra
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Pomiar stopnia internacjonalizacji przedsiębiorstw: współczesne podejścia teoretyczne i założenia metodologiczne
Ersteller:Szymura-Tyc, Maja
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
The role of psychic distance in the process of companies internationalization – review of research results
Ersteller:Nizielska, Aleksandra
Datum:2013
Typ:artykuł
Company behavior in the internationalization process and its performance
Ersteller:Fonfara, Krzysztof; Ratajczak-Mrozek, Milena; Dymitrowski, Adam
Datum:2013
Typ:artykuł
Miary internacjonalizacji przedsiębiorstw – przegląd wybranych koncepcji i badań
Ersteller:Pera, Bożena
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.; Katarzyna, Czech. Red.
Uwarunkowania i konsekwencje niekapitałowego modelu międzynarodowej produkcji i rozwoju
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku wewnętrznym UE w kontekście koncepcji euromarketingowej – perspektywy i wyzwania
Ersteller:Komor, Marcin
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Śliwińska, Krystyna. Red.
Contemporary models of polish firms’ internationalization – literature and research review
Ersteller:Jarosiński, Mirosław
Datum:2013
Typ:artykuł