- Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
Details zum Objekt: Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ; ; ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:362310
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-06-18
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 69
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Ersteller:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Datum:2010
Typ:artykuł
System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej
Ersteller:Kaczmarczyk, Michał
Datum:2009
Typ:artykuł
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Ersteller:Kamińska-Radomska, Irena
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Datum:2014
Typ:monografia
Beitragende:Olszanecka, Agata. Red.
Ochrona prawa do wizerunku
Ersteller:Ślęzak, Piotr
Datum:2009
Typ:monografia
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Ersteller:Maćkowska, Renata
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Ersteller:Kotas, Maria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Ersteller:Chlebowski, Bartosz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.