- Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
Szczegóły obiektu: Wydarzenia kulturalne w komunikacji wybranych śląskich uczelni wyższych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:362310
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-06-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 69
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Data:2010
Typ:artykuł
System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej
Twórca:Kaczmarczyk, Michał
Data:2009
Typ:artykuł
Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Twórca:Kamińska-Radomska, Irena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Data:2014
Typ:monografia
Współtwórca:Olszanecka, Agata. Red.
Ochrona prawa do wizerunku
Twórca:Ślęzak, Piotr
Data:2009
Typ:monografia
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Twórca:Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Twórca:Kotas, Maria
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.