- Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Details zum Objekt: Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:347850
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-14
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 156
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2023
Typ:artykuł
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
Identification of nostalgic brands existing on the polish market in the light of empirical research
Ersteller:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Ersteller:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Datum:2013
Typ:artykuł
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Ersteller:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Datum:2010
Typ:artykuł
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Ersteller:Łukasik, Katarzyna
Datum:2022
Typ:artykuł
Kształtowanie wizerunku pracodawcy w organizacji w aspekcie employe brandingu na przykładzie agencji rekrutacyjnych z branży IT we Wrocławiu. Analiza porównawcza
Ersteller:Socha, Dariusz
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Magońska, Aleksandra
Managing Silesia Visual Identity Through Regional and Local Logo Design
Ersteller:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Datum:2017
Typ:artykuł