- Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R
Details zum Objekt: Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:347849
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-03-14
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 152
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations
Ersteller:Ziora, Leszek
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Ersteller:Widera, Zbigniew
Datum:2024
Typ:monografia
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Ersteller:Juszczak, Adam
Datum:2021
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2022
Typ:artykuł
Social media and hospital brands: A field study in Turkey
Ersteller:Güzel, Alper; Tengilimoğlu, Dilaver; Ekiyor, Aykut
Datum:2015
Typ:artykuł
Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Ersteller:Toczyski, Piotr
Datum:2023
Typ:artykuł
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Ersteller:Warzecha, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Social media marketing jako współczesna koncepcja komunikowania się jednostek ochrony zdrowia z otoczeniem
Ersteller:Syrkiewicz-Światała Magdalena; Świtała Rafał
Datum:2012
Typ:artykuł