Details zum Objekt: Jak kupuje generacja Y?
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:299343
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 393
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Determinanty zróżnicowań zachowań prosumenckich młodych konsumentów
Ersteller:Sowa, Izabela
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Grzega, Urszula. Red.
Wykorzystanie koncepcji stylu życia w typologii młodych konsumentów
Ersteller:Sowa, Izabela
Datum:2016
Typ:czasopismo
Postrzegane przez młodych polskich konsumentów bariery w transgranicznych zakupach internetowych
Ersteller:Mącik, Radosław
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Kompetencje osób młodych vs. osób starszych (wybrane zagadnienia)
Ersteller:Dąbrowska, Anna; Janoś-Kresło, Mirosława
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Korzystanie z płatności bezgotówkowych w miejskim transporcie zbiorowym przez młodych konsumentów w świetle badań ankietowych
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna; Urbanek, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Collaborative consumption in consumer behaviorof Polish young people
Ersteller:Zalega, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Ersteller:Zalega, Tomasz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Young consumers’ behaviours in social media and their impact on personal brand development
Ersteller:Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Grzesiak, Mateusz