- Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
Details zum Objekt: Wyznaczniki satysfakcji klientów korzystających z usług medycyny estetycznej
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:299317
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-16
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 107
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów WWW a lojalnością
Ersteller:Dąbrowski, Dariusz
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
Zachowania młodych konsumentów wobec reklamacji a koszty w przedsiębiorstwie
Ersteller:Balon, Urszula
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Ersteller:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Ersteller:Łęgowski, Szymon
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Badanie satysfakcji klientów - metoda Servqual
Ersteller:Gębczyńska, Alicja; Gębczyński, Michał
Datum:2003
Typ:artykuł
CSI w ocenie satysfakcji konsumentów na przykładzie wybranych sieci handlowych
Ersteller:Gajewska, Paulina
Datum:2015
Typ:artykuł
Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Ersteller:Perechuda, Kazimierz; Hołodnik, Daria
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł