- Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
Details zum Objekt: Zastosowanie technik neuronauki poznawczej do badania preferencji konsumentów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:222344
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-06-21
- Zuletzt geändert am: 2024-07-12
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 212
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wspomaganie decyzji menedżerskich z wykorzystaniem technik neuronauki poznawczej
Ersteller:Alsaaka, Akeel; Borawski, Mariusz; Łatuszyńska, Anna; Łatuszyńska, Małgorzata; Nermend, Kesra
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Zmiana paradygmatu homo oeconomicus w naukach o zarządzaniu
Ersteller:Wawrzyniak, Agata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Wizualizacja jako narzędzie badawcze historyka. W poszukiwaniu korzeni patrona 70-letniego Uniwersytetu
Ersteller:Osiński, Grzegorz; Osińska, Veslava
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Ekspozycja bodźca a progi postrzegania konsumentów (w świetle badania eye trackingowego)
Ersteller:Nowak, Lilianna; Wąsikowska, Barbara
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.