- E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Details zum Objekt: E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:222268
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-06-20
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 320
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rozwój transgranicznego handlu internetowego – wyzwania dla administracji celnych
Ersteller:Grottel, Monika
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pawlas, Iwona. Red.; Fronczek, Małgorzata. Red.
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Ersteller:Tworzydło, Dariusz
Datum:2017
Typ:artykuł
Beitragende:Tobiasz, Magdalena; Szymański, Wojciech
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Ersteller:Szyda, Monika
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Handel internetowy a rynek nieruchomości logistycznych w Polsce
Ersteller:Mutwil, Anita
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Rola handlu internetowego w budowaniu nowego modelu biznesu w łańcuchach dostaw
Ersteller:Brdulak, Halina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Ersteller:Grochal-Brejdak, Magdalena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Ersteller:Rybak, Anna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Michałowska, Maria. Red.
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Ersteller:Hadasik, Bartłomiej
Datum:2024
Typ:monografia