- Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Details zum Objekt: Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:214547
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-03-21
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 144
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Ersteller:Wiechoczek, Joanna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Ersteller:Kucia, Michał
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Ersteller:Burlita, Augustyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Ersteller:Nowodziński, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.