- Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
Details zum Objekt: Świadomy konsument energii w województwie śląskim w świetle badań ankietowych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:210019
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-01-27
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 159
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wirtualizacja zachowań konsumentów a zrównoważona konsumpcja
Ersteller:Grybś-Kabocik, Marta
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Economics of sustainability
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Ersteller:Hendel, Marek
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wykluczenie konsumenckie. Przyczyny, obszary i formy współczesnego wykluczenia rynkowego
Datum:2022
Typ:monografia
Beitragende:Smyczek, Sławomir. Red.
Zrównoważony rozwój małych miast w świetle warunków i wymogów stowarzyszenia Cittaslow
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł
Sustainable consumption in consumer behaviour of young Polish consumers
Ersteller:Zalega, Tomasz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie wdrażania zrównoważonej konsumpcji i produkcji
Ersteller:Lorek, Elżbieta
Datum:2020
Typ:artykuł
Orientacja na zrównoważoną konsumpcję w zachowaniach młodych konsumentów
Ersteller:Tarapata, Jolanta
Datum:2020
Typ:artykuł