- Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
Details zum Objekt: Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:204067
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-12-10
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 136
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Ersteller:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej: wybrane problemy
Ersteller:Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.; Olszak, Celina M. Red.
Koncepcja dynamicznych zdolności w budowaniu konkurencyjności łańcucha dostaw
Ersteller:Matwiejczuk, Rafał
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Charakterystyka zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa w warunkach hiperkonkurencji
Ersteller:Penc-Pietrzak, Ilona
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Selected issues in design of IT-enabled organizational creativity support
Ersteller:Bartuś, Tomasz; Lorek, Paweł; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2023
Typ:artykuł
Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Ersteller:Czapla, Alina
Datum:2022
Typ:artykuł