- Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
Details zum Objekt: Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:174213
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2015-09-25
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 447
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Portfelowy model wartości dla klienta
Ersteller:Łada, Monika; Ziarkowski, Piotr
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Effects of customer engagement behavior
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna; Żyminkowski, Tomasz; Błaszczyk, Rafał
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Ersteller:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bieniok, Henryk. Red.
Efficiency, customers’ satisfaction and deposit moneybanks’ performance in Nigeria
Ersteller:Worimegbe, Powel Maxwell; Abosede, Adebiyi Julius; Worimegbe, Temitope Mariam
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kapitał klienta we współczesnych modelach biznesowych banków
Ersteller:Klimontowicz, Monika
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Cichy, Janusz (ekonomia). Red.; Pyka, Irena. Red.
Portfel klientów jako narzędzie efektywnego zarządzania relacjami z klientami
Ersteller:Żak, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań
Ersteller:Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna; Olszak, Celina M.
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Praktyki zarządzania relacjami z kluczowymi klientami w działalności deweloperskiej nieruchomości handlowych
Ersteller:Siemieniako, Dariusz
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.