- Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Details zum Objekt: Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:113339
- Verbindungen: ;
- Sprache: ;
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-08
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 7905
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rola Internetu w procesie konwergencji rozwojowej współczesnej gospodarki światowej
Ersteller:Kos‑Łabędowicz, Joanna; Talar, Sylwia
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Ersteller:Perek, Julia
Datum:2022
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Ersteller:Warzecha, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Internet - źródło wiedzy dla wszystkich
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2002
Typ:artykuł
Analiza funkcjonalności oraz użyteczności platformy wspomagającej tworzenie rozwiązań klasy Internet of Things
Ersteller:Kapczyński, Adrian; Kulpa, Bogumił; Sroczyński, Zdzisław
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Filipczyk, Barbara. Red.
Internet wzbogacił moje życie. Wpływ internetu na życie codzienne osób 50+
Ersteller:Czerniawska, Dominika.; Fenrich, Wojciech; Olcoń-Kubicka, Marta
Datum:[2011]
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Olcoń- Kubicka, Marta
Aukcje internetowe jako źródło informacji o produktach
Ersteller:Kos-Łabędowicz, Joanna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.
Audyt wizerunku firmy w sieci internetowej – studium przypadku
Ersteller:Bigaj, Grzegorz
Datum:2019
Typ:czasopismo