- Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Szczegóły obiektu: Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe: ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:113339
- Powiązania: ;
- Język: ;
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-10-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 7903
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola Internetu w procesie konwergencji rozwojowej współczesnej gospodarki światowej
Twórca:Kos‑Łabędowicz, Joanna; Talar, Sylwia
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Twórca:Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Internet - źródło wiedzy dla wszystkich
Twórca:Prauzner, Tomasz
Data:2002
Typ:artykuł
Analiza funkcjonalności oraz użyteczności platformy wspomagającej tworzenie rozwiązań klasy Internet of Things
Twórca:Kapczyński, Adrian; Kulpa, Bogumił; Sroczyński, Zdzisław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Filipczyk, Barbara. Red.
Internet wzbogacił moje życie. Wpływ internetu na życie codzienne osób 50+
Twórca:Czerniawska, Dominika.; Fenrich, Wojciech; Olcoń-Kubicka, Marta
Data:[2011]
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Olcoń- Kubicka, Marta
Aukcje internetowe jako źródło informacji o produktach
Twórca:Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Audyt wizerunku firmy w sieci internetowej – studium przypadku
Twórca:Bigaj, Grzegorz
Data:2019
Typ:czasopismo