- Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Object's details: Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:359547
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-23
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 172
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2021
Type:artykuł
Aktywność uczestników wydarzeń kulturalnych w mediach społecznościowych
Creator:Piotrowski, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Creator:Szczepańczyk, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Creator:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Creator:Balan, Carmen
Date:2014
Type:artykuł
Zastosowanie znaczników z informacją o lokalizacji oraz danych GPS przez media społecznościowe
Creator:Szyszko, Agata
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.