- Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Planned publication: Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Creator:Kiczmachowska, Ewa E.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Creator:Sielska, Agata
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Creator:Travica, Bob
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Creator:Skórska, Anna
Date:2022
Type:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Creator:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Creator:Ghosh, Debabrata
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
A minimum spanning tree analysis of the Polish stock market
Creator:Tomeczek, Artur F.
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor