- Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Publikation geplant: Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Ersteller:Kieżel, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Ersteller:Kiczmachowska, Ewa E.
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Ersteller:Sielska, Agata
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Ersteller:Travica, Bob
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Ersteller:Skórska, Anna
Datum:2022
Typ:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Ersteller:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Ersteller:Ghosh, Debabrata
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
A minimum spanning tree analysis of the Polish stock market
Ersteller:Tomeczek, Artur F.
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor