- Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Publikacja planowana: Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Twórca:Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Twórca:Kiczmachowska, Ewa E.
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Twórca:Sielska, Agata
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Twórca:Travica, Bob
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Twórca:Skórska, Anna
Data:2022
Typ:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Twórca:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Impact of the COVID-19 pandemic on the expression of emotions in social media
Twórca:Ghosh, Debabrata
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
A minimum spanning tree analysis of the Polish stock market
Twórca:Tomeczek, Artur F.
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor