- Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Object's details: Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:359540
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-23
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 51
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Znaczenie polityki turystycznej w kształtowaniu postaw i zachowań konsumentów, zgodnych ze zrównoważonym rozwojem
Creator:Hendel, Marek
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Pietrucha, Jacek. Red.
Konsument w turystyce w obliczu współczesnych zjawisk i trendów w sferze konsumpcji
Creator:Hendel, Marek
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Grzega, Urszula. Red.
Rola agentów na rynku przewozów pasażerskich
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2005
Type:artykuł
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
Creator:Pabian, Aleksander
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Relations created between the supply and the demand side on the tourism market
Creator:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Date:2016
Type:artykuł
Świadomość ekologiczna turystów jako determinanta turystycznych wyborów
Creator:Widawski, Krzysztof
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Oleśniewicz, Piotr
Influence strategic competitive advantage on the MICE industry and its sustainability
Creator:Reshetnikova, Natalia; Magomedov, Magomedgabib
Date:2019
Type:czasopismo
Contributor:Pera, Krystian. Red.; Buła, Rafał. Red.
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Creator:Kolny, Beata
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.