- Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
Szczegóły obiektu: Przedsiębiorstwa na rynku turystycznym w obliczu nowych trendów konsumenckich opartych na idei zrównoważonego rozwoju
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:359540
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-05-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 51
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Znaczenie polityki turystycznej w kształtowaniu postaw i zachowań konsumentów, zgodnych ze zrównoważonym rozwojem
Twórca:Hendel, Marek
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pietrucha, Jacek. Red.
Konsument w turystyce w obliczu współczesnych zjawisk i trendów w sferze konsumpcji
Twórca:Hendel, Marek
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.
Rola agentów na rynku przewozów pasażerskich
Twórca:Szołtysek, Jacek
Data:2005
Typ:artykuł
Sprzedaż osobista w działalności przedsiębiorstw oferujących produkty turystyczne na rynku B2B: modelowa struktura wykorzystania narzędzia
Twórca:Pabian, Aleksander
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Relations created between the supply and the demand side on the tourism market
Twórca:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Data:2016
Typ:artykuł
Świadomość ekologiczna turystów jako determinanta turystycznych wyborów
Twórca:Widawski, Krzysztof
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Oleśniewicz, Piotr
Influence strategic competitive advantage on the MICE industry and its sustainability
Twórca:Reshetnikova, Natalia; Magomedov, Magomedgabib
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pera, Krystian. Red.; Buła, Rafał. Red.
Korzystanie z Internetu przez podmioty rynku usług zagospodarowujących czas wolny: cel i częstotliwość
Twórca:Kolny, Beata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.