- Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
Object's details: Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator: ;
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings: ;
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:312703
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-05-22
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 96
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ reklamy i rówieśników na wolność wyboru przy zakupach dla dzieci
Creator:Chrzan, Edward; Widawska-Stanisz, Agnieszka
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Danowska-Prokop, Barbara. Red.; Pęciak, Renata. Red.
Znaki jakości - świadomość klientów oraz wpływ na ich decyzje zakupowe
Creator:Stawicka Justyna
Date:2019
Type:artykuł
Purchase decisions in the age of crisis. Impact of COVID-19 pandemic on consumer choices
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2020
Type:artykuł
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Creator:Sowier-Kasprzyk Izabela
Date:2022
Type:artykuł
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Creator:Tworzydło, Dariusz
Date:2017
Type:artykuł
Contributor:Tobiasz, Magdalena; Szymański, Wojciech
Transformacja współczesnej gospodarki jako przedmiot badań
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.