- Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Object's details: Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:308143
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-04-12
- Last modification date: 2018-04-12
- Content object's number of views: 97
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Creator:Perek, Julia
Date:2022
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Creator:Nalewajek, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Creator:Szajt Marek; Rafałko Sandra
Date:2017
Type:artykuł
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Creator:Stępniak, Aida
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Filipczyk, Barbara. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Creator:Weiland, Dariusz
Date:2016
Type:czasopismo
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Creator:Hadasik, Bartłomiej
Date:2024
Type:monografia
Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
Creator:Suliga Dominika
Date:2018
Type:artykuł