- Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Szczegóły obiektu: Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:308143
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-04-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2018-04-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 97
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Twórca:Szajt Marek; Rafałko Sandra
Data:2017
Typ:artykuł
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Twórca:Stępniak, Aida
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Filipczyk, Barbara. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Twórca:Hadasik, Bartłomiej
Data:2024
Typ:monografia
Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
Twórca:Suliga Dominika
Data:2018
Typ:artykuł