- Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Szczegóły obiektu: Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:353229
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-04-05
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 117
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych – wyniki badań
Twórca:Świtała, Marcin; Kieżel, Małgorzata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:artykuł
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Ewolucja zakresu działalności podstawowej w e-biznesie
Twórca:Moroz, Mirosław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Consumer behavior in the digital era – evidence from romanian market
Twórca:Balan, Carmen
Data:2014
Typ:artykuł
Applying a first price auction mechanism for supporting multi-bilateral negotiations
Twórca:Fiala, Petr; Wachowicz, Tomasz
Data:2010
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
Twórca:Stępniak Aida
Data:2018
Typ:artykuł