- Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
Szczegóły obiektu: Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector – Case Study
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:328966
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-12-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2018-12-03
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 75
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Logistyka informacji jako element wspierający innowacyjność w strategiach logistycznych produkcji i dystrybucji
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Hanus, Piotr. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Going green in logistics: The case of small and medium-sized enterprises in Poland
Twórca:Zowada, Krzysztof
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Influence of the medicinal products distribution model and improvements to processes on the workload of pharmaceutical and nursing staff at hospital
Twórca:Gawrońska, Anna
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Znaczenie logistyki w zarządzaniu dystrybucją zagraniczną produktów żywnościowych w zrównoważonym rozwoju przedsiębiorstwa
Twórca:Kempa Ewa; Królik, Ryszard
Data:2020
Typ:artykuł
Reduction of information asymmetry in e-commerce: the web scraping approach
Twórca:Hadasik, Bartłomiej
Data:2024
Typ:monografia