- Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Szczegóły obiektu: Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Struktura
Academic Review of Business and Economics.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:628983
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Twórca:Adamczewski, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.
Znaczenie internetu rzeczy w planowaniu przepływów produktów i informacji w łańcuchu dostaw
Twórca:Szozda, Natalia
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Niestrój, Krzysztof. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Twórca:Widera, Zbigniew
Data:2024
Typ:monografia
Analiza funkcjonalności oraz użyteczności platformy wspomagającej tworzenie rozwiązań klasy Internet of Things
Twórca:Kapczyński, Adrian; Kulpa, Bogumił; Sroczyński, Zdzisław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Filipczyk, Barbara. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Twórca:Stępniak, Aida
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Filipczyk, Barbara. Red.
Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Twórca:Szajt Marek; Rafałko Sandra
Data:2017
Typ:artykuł