- Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Object's details: Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Structure
Academic Review of Business and Economics.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description: ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:628983
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Object is located in the collections:
See also
The holistic approach of e-logistics in intelligent organizations
Creator:Adamczewski, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.
Znaczenie internetu rzeczy w planowaniu przepływów produktów i informacji w łańcuchu dostaw
Creator:Szozda, Natalia
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w gospodarce nieruchomościami jednostek samorządu terytorialnego. Studium badawczo-poznawcze
Creator:Widera, Zbigniew
Date:2024
Type:monografia
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Creator:Nalewajek, Monika
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Analiza funkcjonalności oraz użyteczności platformy wspomagającej tworzenie rozwiązań klasy Internet of Things
Creator:Kapczyński, Adrian; Kulpa, Bogumił; Sroczyński, Zdzisław
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Filipczyk, Barbara. Red.
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Creator:Maciejewski, Grzegorz
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Creator:Szajt Marek; Rafałko Sandra
Date:2017
Type:artykuł
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Creator:Stępniak, Aida
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Filipczyk, Barbara. Red.