- Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Object's details: Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:666233
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
Creator:Włodarczyk Roksana
Date:2018
Type:artykuł
Marketing dotyku w działalności nowoczesnych przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych
Creator:Pabian, Arnold; Pabian, Barbara
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Creator:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Date:2014
Type:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Creator:Żyminkowska, Katarzyna
Date:2015
Type:czasopismo
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Creator:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Date:2022
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Creator:Prończuk, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Creator:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Date:2013
Type:artykuł