- Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
Details zum Objekt: Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:312703
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-05-22
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 96
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Wpływ reklamy i rówieśników na wolność wyboru przy zakupach dla dzieci
Ersteller:Chrzan, Edward; Widawska-Stanisz, Agnieszka
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Danowska-Prokop, Barbara. Red.; Pęciak, Renata. Red.
Znaki jakości - świadomość klientów oraz wpływ na ich decyzje zakupowe
Ersteller:Stawicka Justyna
Datum:2019
Typ:artykuł
Purchase decisions in the age of crisis. Impact of COVID-19 pandemic on consumer choices
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2020
Typ:artykuł
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Ersteller:Sowier-Kasprzyk Izabela
Datum:2022
Typ:artykuł
Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów
Ersteller:Tworzydło, Dariusz
Datum:2017
Typ:artykuł
Beitragende:Tobiasz, Magdalena; Szymański, Wojciech
Transformacja współczesnej gospodarki jako przedmiot badań
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Kos, Barbara. Red.