- Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Szczegóły obiektu: Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:306270
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-03-27
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 89
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Twórca:Tkaczyk, Jolanta
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Twórca:Kucia, Michał
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Twórca:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Twórca:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Twórca:Reformat, Beata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
Twórca:Eisenbardt, Monika
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Twórca:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor