- Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
Szczegóły obiektu: Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:314028
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-06-05
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 77
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Dzielenie się wiedzą jako istotna kompetencja pracowników
Twórca:Słocińska, Anna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kotlorz, Dorota. Red.; Tworek, Piotr. Red.
Comparing current and future knowledge sharing with enterprises by Poland-and UK-based prosumers
Twórca:Mullins, Roisin; Dettmer, Sandra; Eisenbardt, Monika; Ziemba, Ewa
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wpływ zaufania organizacyjnego na dzielenie się wiedzą w organizacjach IT
Twórca:Bulińska-Stangrecka, Helena
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rydny, Włodzimierz. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Twórca:Malinowska, Mirosława
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Otwarte innowacje produktowe – diagnoza zjawiska w polskich przedsiębiorstwach
Twórca:Sopińska, Agnieszka
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Twórca:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie
Twórca:Szołtysek, Jacek
Data:2006
Typ:artykuł
Postrzeganie istoty dzielenia się wiedzą wśród nauczycieli XXI wieku
Twórca:Michalik, Izabela
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Grabiec, Olimpia. Red.