- Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Details zum Objekt: Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:306270
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-03-27
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 90
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Ersteller:Tkaczyk, Jolanta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Ersteller:Kucia, Michał
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Ersteller:Malinowska, Mirosława
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Ersteller:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Ersteller:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych − rodzaje, obszary zastosowań
Ersteller:Reformat, Beata
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
Analiza dzielenia się wiedzą prosumentów w zakresie innowacji produktowych, marketingowych i obsługi klientów
Ersteller:Eisenbardt, Monika
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innovation and trends in olfactory marketing: A review of the literature
Ersteller:Chatterjee, Shuvam; Bryła, Paweł
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor