- Komu potrzebna jest wycena marki?
Szczegóły obiektu: Komu potrzebna jest wycena marki?
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:216079
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-04-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 234
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Twórca:Ryczko, Aleksandra
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Wykorzystanie wartości niematerialnych w transakcjach przeprowadzanych wewnątrz grupy kapitałowej do realizacji celów polityki rachunkowości przedsiębiorstw
Twórca:Grzybek, Olga
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Treść ekonomiczna wartości firmy i ujawnienia w tym zakresie – analiza sprawozdań finansowych polskich spółek
Twórca:Grzybek, Olga; Maruszewska, Ewa Wanda
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.