- Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Szczegóły obiektu: Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
PDF
Struktura
Academic Review of Business and Economics.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis: ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:557022
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-02-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-09-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 455
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Funkcjonowanie rynku dóbr luksusowych w Polsce
Twórca:Plażyk, Klaudia
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Grzega, Urszula. Red.
Luksus i dobra luksusowe
Twórca:Bochańczyk-Kupka, Dominika
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Profiling of YouTube users as a basis for creating the strategy for a personal brand of celebrities
Twórca:Grzesiak, Mateusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor