- Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
Szczegóły obiektu: Technologia informacyjna i twórczość organizacyjna. Perspektywa dynamicznych zdolności
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ;
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:204067
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-12-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 131
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Twórca:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej: wybrane problemy
Twórca:Olszak, Celina M.
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kraśnicka, Teresa. Red.; Olszak, Celina M. Red.
Koncepcja dynamicznych zdolności w budowaniu konkurencyjności łańcucha dostaw
Twórca:Matwiejczuk, Rafał
Data:2019
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.
Charakterystyka zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa w warunkach hiperkonkurencji
Twórca:Penc-Pietrzak, Ilona
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.
Selected issues in design of IT-enabled organizational creativity support
Twórca:Bartuś, Tomasz; Lorek, Paweł; Olszak, Celina M.
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2023
Typ:artykuł
Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Twórca:Czapla, Alina
Data:2022
Typ:artykuł