- Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Szczegóły obiektu: Strategie biznesowe w warunkach niepewności – działania przedsiębiorstw w czasie pandemii COVID-19
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:820546
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Nakłady na opiekę zdrowotną a rozwój epidemii COVID-19 w województwach Polski w okresie 4 marca – 31 maja 2019 r.
Twórca:Sielska, Agata
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.
Zachowania strategiczne przedsiębiorstw w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi w warunkach niepewności
Twórca:Kol, Jakub
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2023
Typ:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Twórca:Reformat, Beata
Data:2020
Typ:artykuł
The impact of the COVID 19 pandemic on peer to peer accommodation businesses: The case of Airbnb
Twórca:Kiczmachowska, Ewa E.
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
COVID 19 conspiracy theories in Canada: Evidence, verification, and implications for decision making
Twórca:Travica, Bob
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Praca a jakość życia Polaków - zmiany w okresie pandemii COVID-19
Twórca:Skórska, Anna
Data:2022
Typ:monografia
Virtualization of Poles’ buying behavior during the COVID-19 pandemic
Twórca:Kubiczek, Jakub; Derej, Wojciech; Hadasik, Bartłomiej
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.