- Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Szczegóły obiektu: Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:540039
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 40
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Challenges in the sphere of the fulfilment of information obligations by public companies in the face of the coronavirus threat
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2020
Typ:artykuł
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Wirtualizacja zachowań konsumentów usług bankowych
Twórca:Grybś-Kabocik, Marta
Data:2024
Typ:monografia
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
La societe de l'information. Perspective europeenne et globale. Les usages et les risques d'internet pour les citoyens et les consommateurs
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Martin, Claude (1955- ). Red.; Jaciow, Magdalena. Red.
Servitization in the food behaviors of Polish consumers
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2021
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zachowania polskich konsumentów w kontekście koncepcji „Ego-2-Eco”
Twórca:Łazorko, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wpływ informacji żywieniowej w lokalu gastronomicznym na postawy i zachowania młodych konsumentów z uwzględnieniem płci
Twórca:Świątkowska, Monika; Stangierska, Dagmara; Kowalczuk, Iwona; Górska-Warsewicz, Hanna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wachowicz, Tomasz. Red.