- Charakterystyka zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa w warunkach hiperkonkurencji
Szczegóły obiektu: Charakterystyka zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa w warunkach hiperkonkurencji
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:207923
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-12-18
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 156
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
Twórca:Krawiec, Wioletta; Szymańska, Kamila
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Twórca:Klimontowicz, Monika
Data:2014
Typ:artykuł
Interactive approach to project portfolio selection
Twórca:Nowak, Maciej; Trzaskalik, Tadeusz; Twardoch, Aleksandra
Data:2013
Typ:artykuł
Motives and barriers in the field of cooperation between companies. Research outcomes based on the Polish engineering industry
Twórca:Danik, Lidia; Lewandowska, Małgorzata S.
Data:2013
Typ:artykuł
Zarządzanie wiekiem w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Twórca:Waligóra, Łucja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Motywy wyboru operatora telefonii komórkowej w Polsce
Twórca:Gheribi, Edyta; Klepacz, Maria
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pera, Krystian. Red.
Jakość jako główna strategia zdobycia przewagi rynkowej polskich banków
Twórca:Borkowski, Stanisław; Jeziorski, Leopold; Kędra Agnieszka; Kawalec Anna
Data:2004
Typ:artykuł