- Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Szczegóły obiektu: Społeczny charakter public relations: praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:116147
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-10-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 157
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Twórca:Kapias, Michał; Polok, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Twórca:Kania, Krzysztof
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Decentralizacja władzy publicznej we Francji w drugiej połowie XX wieku
Twórca:Wójtowicz, Dorota
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Wróbel, Sylwester. Promotor
Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Twórca:Stasiuk-Krajewska, Karina
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Paradygmat public relations jako dyscypliny naukowej
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Barańska, Bogumiła; Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Visual messages and their affordances in the process of institutionalisation on the example of the Polish Vodka Museum. Pictorial representations of product’s past, presence and future in the organizational museum
Twórca:Waszkiewicz-Raviv, Alicja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.