- Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Szczegóły obiektu: Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ; ; ;
- Opis: ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:116411
- Powiązania: ;
- Język:
- Lokalizacja oryginału: ;
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2014-11-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 257
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Public sector spending, governance, and economic growth in Sub Saharan Africa
Twórca:Mumuni, Sulemana; Mom Njong, Aloysius
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Deeper insight into the progress in human development in Sub-Saharan Africa
Twórca:Kovářová, Eva
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Drobniak, Adam. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Government spending and school enrolment in sub-Saharan Africa: A system GMM approach
Twórca:Oseni, Isiaq Olasunkanmi; Akinbode, Sakiru Oladele; Babalola, Daniel Akinola; Adegboyega, Soliu Bidemi
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Kreowanie wizerunku bibliotek poprzez imprezy społeczno-kulturalne
Twórca:Kosik, Edyta
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Twórca:Marzec, Izabela
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Polityka - media - relacje interpersonalne : małe formy eksperymentalne z zakresu komunikowania
Data:2014
Typ:monografia
Współtwórca:Olszanecka, Agata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Twórca:Maćkowska, Renata
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.