- On the need of change in thinking about school and its causative power
Details zum Objekt: On the need of change in thinking about school and its causative power
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:383125
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-10-01
- Zuletzt geändert am: 2019-10-01
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 68
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
The authority of an early childhood education teacher in the perception of children and parents
Ersteller:Parczewska, Teresa
Datum:2019
Typ:artykuł
Didactic, Educational and Social Dimension of Verbal Communication in Educational Theory and Practice of Contemporary Schools
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2017
Typ:artykuł
Towarzystwo Nauczycieli Szkół Wyższych 1884-1894. Rys historyczny
Ersteller:Warmski, Mieczysław Stanisław (1855-1916)
Datum:1894
Typ:opracowanie historyczne
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł
Dlaczego współczesny nauczyciel jest słabo przygotowany i umotywowany do pracy wychowawczej w szkole?
Ersteller:Kocór, Maria
Datum:2016
Typ:artykuł
Zaufanie i odpowiedzialne zaangażowanie szkolnych podmiotów w edukację dla lepszego jutra
Ersteller:Kocór, Maria
Datum:2017
Typ:artykuł