- The potential of an (un)intimidated teacher
Details zum Objekt: The potential of an (un)intimidated teacher
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:383087
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-10-01
- Zuletzt geändert am: 2019-10-01
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 53
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Autorytet i osobowość nauczyciela
Ersteller:Geneja-Kużawa, Sylwia
Datum:2024
Typ:artykuł
Moral education in china – cultural context, history, and contemporary practice
Ersteller:Mańkowska, Anna
Datum:2019
Typ:artykuł
Wartość jako kluczowa kategoria konstytuująca model biznesu
Ersteller:Oliński, Marian
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Nauczyciel – system – badania naukowe
Ersteller:Kabat, Małgorzata
Datum:2019
Typ:artykuł
Doskonałość operacyjna przedsiębiorstwa a kreowanie jego wartości
Ersteller:Kosiń, Paweł
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
[Księga ogłoszeń dla profesorów Gimnazjum Polskiego w Cieszynie za lata 1917-1922]
Datum:[1917-1922]
Typ:rękopis
[Księga ogłoszeń dla profesorów Gimnazjum Polskiego w Cieszynie za lata 1912-1917]
Datum:[1912-1917]
Typ:rękopis
Two perspectives on modern art education – between marginalization and globalization
Ersteller:Kowalewski, Michał
Datum:2019
Typ:artykuł