- The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Details zum Objekt: The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:383573
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-10-02
- Zuletzt geändert am: 2019-10-02
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 54
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2018
Typ:artykuł
Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
Ersteller:Kaiser, Izabella
Datum:2019
Typ:artykuł
Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentów
Ersteller:Lorenc, Joanna
Datum:2018
Typ:artykuł
The importance of physical exercise in the process of learning and teaching of children at younger school age
Ersteller:Leszcz-Krysiak, Agnieszka
Datum:2021
Typ:artykuł
Samodzielność dzieci w systemie edukacji tradycyjnej i alternatywnej na przykładzie badań własnych
Ersteller:Wilczyńska, Sylwia
Datum:2018
Typ:artykuł
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Datum:2018
Typ:książka
Beitragende:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2016
Typ:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł