- Motywy wyboru operatora telefonii komórkowej w Polsce
Details zum Objekt: Motywy wyboru operatora telefonii komórkowej w Polsce
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser: ;
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:353210
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-04-04
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 65
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Does coopetition strategy improve market performance? An empirical study in mobile phone industry
Ersteller:Le Roy, Frédéric; Hyacinthe Sanou, Famara
Datum:2014
Typ:artykuł
Inwestycje rozwojowe jako element strategii przedsiębiorstw rodzinnych funkcjonujących na polskim rynku
Ersteller:Steinerowska-Streb, Izabella; Bernais, Jolanta
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Motives and barriers in the field of cooperation between companies. Research outcomes based on the Polish engineering industry
Ersteller:Danik, Lidia; Lewandowska, Małgorzata S.
Datum:2013
Typ:artykuł
Zarządzanie wiekiem w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Ersteller:Waligóra, Łucja
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Ersteller:Klimontowicz, Monika
Datum:2014
Typ:artykuł
Ranking of lte cells based on key performance indicators using mcdm methods
Ersteller:Lopes Neto, Pedro Nunes; Freire Junior, José Celso; Tuna, Celso Eduardo
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Ersteller:Łęgowski, Szymon
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Web 3.0 applications in enterprise strategy
Ersteller:Pawełoszek, Ilona
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Palonka, Joanna. Red.