- Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
Details zum Objekt: Budowanie wizerunku biznesu społecznie odpowiedzialnego przez pryzmat realizacji projektów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort:
- Beschreibung: ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:299474
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-18
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 111
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Ersteller:Kwiatek, Agnieszka
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Ersteller:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Narzędzia społecznej odpowiedzialności biznesu a wielkość przedsiębiorstwa
Ersteller:Leoński, Wojciech
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw
Ersteller:Kromer, Bożenna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Rola fundacji korporacyjnych w realizacji społecznej odpowiedzialności biznesu
Ersteller:Kietlińska, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Łukasik, Gabriela (1944- ). Red.; Zadora, Halina (1944- ). Red.
CSR i emocjonalność konsumenta: czy społecznie wrażliwi konsumenci racjonalizują swoje wybory ekonomiczne?
Ersteller:Fryzel, Barbara
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Raportowanie informacji pozafinansowych o społecznej odpowiedzialności w Lasach Państwowych w świetle niektórych koncepcji teoretycznych
Ersteller:Śnieżek, Ewa; Piłacik, Joanna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
Ersteller:Janeczek, Urszula
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.