- Uzależnienie od dostawców i odbiorców jako źródło ryzyka w kanale marketingowym – perspektywa producentów marek własnych detalistów
Details zum Objekt: Uzależnienie od dostawców i odbiorców jako źródło ryzyka w kanale marketingowym – perspektywa producentów marek własnych detalistów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ;
- Sachwort: ;
- Beschreibung: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:289861
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Besitzen: ;
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-09-26
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 191
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
Kanał komunikacji a kanał dystrybucji: zanikanie różnic i ich konsekwencje
Ersteller:Lipowski, Marcin
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Zagraniczna ekspansja krajowych producentów marek własnych detalistów jako pochodna uczestnictwa w międzynarodowych targach specjalistycznych
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
Ersteller:Spyra, Zbigniew; Witczak, Olgierd
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.